Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE E-SHOP

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) určujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúceho, a nás, ako predávajúceho, v rámci zmluvných vzťahov uzatvorených prostredníctvom diaľkovej komunikácie, konkrétne cez E-shop na našej webovej stránke pangrafik.sk

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu:

Ak niektorá časť týchto Podmienok je v rozpore s tým, na čom sme sa dohodli v rámci Vašej objednávky na našom E-shope, táto konkrétna dohoda bude mať prednosť pred týmito Podmienkami.

  1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1. Digitálnym plnením je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope prostredníctvom uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia a súčasne pozostáva z údajov vytvorených a dodaných v digitálnej forme alebo digitálna služba, ktorá Vám umožňuje vytvárať, spracúvať, uchovávať údaje v digitálnej forme alebo pristupovať k takýmto údajom.

1.2. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za objednanú službu

1.3. Celková cena je súčet Ceny a prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese pangrafik.sk na ktorom bude prebiehať nákup.

1.6. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.7. Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu najtelo.com na území Slovenskej republiky je Lievito  s. r. o., IČO: 50970658, Stupava 90031, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: sro, vložka číslo: 40399/Te-mail marek@pangrafik.sk, telefónne číslo 0915852776, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci a/alebo obchodník; Pre vylúčenie pochybností nie sme prevádzkovateľmi online trhu, a teda nie sme osoby, ktoré prevádzkujú a poskytujú Spotrebiteľom online trh, a to aj ani prostredníctvom tretej osoby, a teda nevzťahujú sa na nás osobitné informačné povinnosti podľa § 16 a § 17 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

1.8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe produktu s Nami;

1.9. Podnikateľ je osoba zapísaná v Obchodnom registri, podniká na základe živnostenského oprávnenia, podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

1.10. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

1.11. Spotrebiteľská kúpna zmluva je kúpna zmluva uzatvorená medzi obchodníkom ako predávajúcim a Spotrebiteľom ako kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, vody, plynu alebo elektriny predávaných v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií Spotrebiteľa ako kupujúceho.

1.12. Produkt je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

1.13. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv alebo pristupovanie a využívanie Digitálneho obsahu dodaného v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia;

1.14. Vy, ak nakupujete na našom E-shope, právne ste označovaný ako kupujúci. Ak uvediete v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), beriete na vedomie, že sa na Vás vzťahujú ustanovenia týchto Podmienok, ktoré sú určené pre podnikateľov, ako aj podmienky dohodnuté medzi nami. Stále však máte, v rámci platných právnych predpisov, nárok na plnú ochranu pred nekalými a agresívnymi obchodnými praktikami a proti klamlivému konaniu a klamlivému opomenutiu.

1.15. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E‑shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky. Zmluvou je tiež zmluva na kúpu veci s digitálnymi prvkami a zmluva na poskytnutie digitálneho plnenia. V prípade, že sa tieto Podmienky odkazujú v ich jednotlivých častiach alebo jednotlivých bodoch osobitne na zmluvu na kúpu veci s digitálnymi prvkami alebo na zmluvu o poskytnutí digitálneho plnenia, platí takáto osobitná úprava iba pre Tovar a/alebo Digitálne plnenie poskytnuté na základe daného zmluvného typu.

1.16. Zmluva uzavretá na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a Spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu (“Zmluva“).

1.17. Občiansky zákonník je slovenský Zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov.

1.18. Zákon na ochranu spotrebiteľa je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1. Kúpa produktu je možná len cez webové rozhranie E-shopu – pangrafik.sk

2.2. Pri nákupe produktu je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne, úplne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne, úplné a pravdivé.

  1. UZATVORENIE ZMLUVY

3.1. Zmluvu s nami môžete uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom nášho E-shopu. Odoslaním objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

3.3. Na uzavretie Zmluvy je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh objednávky, ktorý musí obsahovať:

  1. a) Informácie o nakupovanom produkte (označujete tovar tlačidlom “Pridať do košíka / Do košíka”).
  2. b) Informácie o cene, DPH, spôsobu platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia tovaru. Tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu objednávky a automaticky vypočítané na základe zvoleného tovaru a spôsobu doručenia.
  3. c) Vaše identifikačné údaje potrebné na doručenie produktu: meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

3.4. Počas tvorby návrhu objednávky môžete údaje meniť a kontrolovať až do jej vytvorenia.

3.5. Po vykonaní kontroly a stlačení tlačidla “Objednávka s povinnosťou platby” objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte potvrdiť, že ste sa riadne oboznámili s Podmienkami a súhlasíte s nimi. Bez tohto potvrdenia nebude možné objednávku vytvoriť. Po stlačení tlačidla budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo nám.

3.6. Vašu objednávku potvrdíme čo najskôr správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením objednávky dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi nami a Vami. Podmienky platné v deň objednania sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.

3.7. Ak nemôžeme objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a pošleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe. Zmluva je v takom prípade uzavretá, keď našu ponuku potvrdíte.

3.8. Ak je v E-shope alebo v návrhu objednávky uvedená zjavne chybná cena, napríklad v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní dodať produkt za túto cenu ani po potvrdení objednávky. V takom prípade Vás budeme bezodkladne kontaktovať a máme právo odstúpiť od Zmluvy, pričom Vám zašleme ponuku na uzavretie novej Zmluvy v zmenenej podobe. Nová Zmluva je uzavretá, keď našu ponuku potvrdíte. Ak našu ponuku nepotvrdíte do 3 dní, máme právo od Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v cene sa považuje napríklad, keď cena celkom zjavne nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo obsahuje zjavne nesprávne číslice.

3.9. Po uzavretí Zmluvy ste povinní zaplatiť celkovú cenu.

3.10. Ak máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť objednávku prostredníctvom neho. V takom prípade máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby objednávky je totožný ako pre kupujúceho bez Užívateľského účtu, avšak nemusíte opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.11. V niektorých prípadoch umožňujeme využiť zľavu na nákup tovaru. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v návrhu objednávky vyplnili údaje o zľave do určeného poľa. Tovar bude následne poskytnutý so zľavou.

  1. UŽIVATEĽSKÝ ÚČET

4.1. Po registrácii v našom E-shope môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu ste povinní uviesť správne a pravdivé údaje a v prípade zmien ich aktualizovať.

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je chránený užívateľským menom a heslom. Máte povinnosť zachovávať mlčanlivosť ohľadom týchto údajov a neposkytovať ich žiadnej inej osobe. Nesieme za zneužitie týchto údajov zodpovednosť.

4.4. Užívateľský účet je osobný a nemáte oprávnenie umožniť jeho používanie tretím osobám.

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, najmä ak ho nevyužívate dlhšie ako 6 mesiacov, ak odstúpite od Zmluvy alebo ak porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä v dôsledku nevyhnutnej údržby hardvérového a softvérového vybavenia.

  1. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

5.2. Celková cena podľa bodu 1.4 je uvedená vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi, v prípade neplatcu DPH je uvedená konečná cena celkom.

5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním produktu. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

  1. Kartou online.

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke.

  1. DODANIE PRODUKTU

6.1. Produkt Vám bude dodaný na vašu emailovú adresu. Budú vám dodané dva grafické návrhy, z ktorých si jeden môžete vybrať a ten môže byť ešte upravený podľa vašich požiadaviek.

6.2. Ak sa jedná o produkt, ktorý si budete žiadať aj v tlačenej forme, oznámime vám vopred cenu a termín dodania. Ak cenu a termín dodania odsúhlasíte, vystavíme vám na túto sumu faktúru a ihneď po zaplatení vás budeme informovať o prijatí sumy a potvrdíme vám termín dodania vytlačeného produktu.

7.5. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

7.5.1. V prípade, že bude mať dodaný tovar vadu, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch.

7.5.2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, si uplatňujete. Uplatniť si môžete: vrátenie peňazí, alebo výmena reklamovaného (chybného) produktu.

7.5.3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.

7.5.4. Za deň uplatnenia reklamácie považujeme deň doručenia vadného produktu spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.5.3). V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

7.5.5. Keď nám bude doručená Vaša reklamácia alebo Vaše doplnenie podanej reklamácie, tak Vám bezodkladne vystavíme písomné potvrdenie o prijatí reklamácie, resp. potvrdenie o vytknutí vady. V potvrdení uvedieme najkratšiu možnú lehotu určenú podľa bodu 7.6.1., v ktorej odstránime vytknutú vadu Tovaru.

7.5.6. Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.5.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu 7.5.4. tohto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené a pokiaľ sú požadované chýbajúce informácie, na ktorých doplnenie ste boli vyzvaní, nevyhnutné pre vybavenie reklamácie, môžeme rozhodnúť, že sa takouto neúplnou reklamáciou nebudeme zaoberať.

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2. V prípade, že ste Spotrebiteľ, máte v súlade s ustanovením § 20 Zákona o ochrane spotrebiteľa právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia produktu, resp. uzavretia Zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, resp.  uzavretia Zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý dodávame inak ako na hmotnom nosiči . V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom prevzatia poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom prevzatia prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch v Podmienkach). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok. Ste oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj len vo vzťahu ku konkrétnemu Tovaru alebo Tovarom, ak sme na základe Zmluvy dodali alebo poskytli viacero Tovarov. Účinky odstúpenia od Zmluvy sa vzťahujú aj na prípadnú každú doplnkovú zmluvu k Zmluve, to neplatí ak sa výslovne dohodneme inak. Po obdŕžaní oznámenia o odstúpení od Zmluvy Vám e-mailom alebo na trvanlivom médiu bezodkladne poskytneme Naše potvrdenie o jeho doručení.

8.3. V prípade, že ste Spotrebiteľ a nedodáme Vám Tovar včas, ste oprávnený od Zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka, ak (i) Vám odmietneme Tovar dodať, (ii) včasné dodanie bolo mimoriadne dôležité vzhľadom na všetky okolnosti uzavretia Zmluvy, (iii) ste Nám pred uzavretím Zmluvy oznámili, že včasné dodanie je mimoriadne dôležité.

8.4. Ani ako Spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:

  1. a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy s Vaším výslovným súhlasom a zároveň ste vyhlásili, že ste bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu strácate právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak ste podľa Zmluvy povinný zaplatiť Cenu;
  2. b) predaj Tovaru, ktorého Cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť a ku ktorému  môže  dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
  3. c) predaj alkoholických nápojov, ktorých Cena bola dohodnutá v čase uzatvorenia Zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich Cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť;
  4. d) predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa vašich špecifikácií alebo ktorý bol vyrobený pre Vás na mieru;
  5. e) predaj Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným;
  6. f) predaj Tovaru uzavretého v ochrannom  obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
  7. g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru predávaných v ochrannom obale, ak došlo po dodaní Tovaru k porušeniu pôvodného obalu;
  8. h) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe zmluvy o predplatnom;
  9. i) dodanie digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.

8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu (najneskôr však v jej posledný deň) odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o  odstúpení na Váš bankový účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na Váš bankový účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinný v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nami poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom  nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. Uvedené v prvej vete tohto bodu platí aj pre vrátenie hmotného nosiča, na ktorom Vám bolo dodané Digitálne plnenie v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia. Po Vašom odstúpení od Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia sme tiež oprávnení zamedziť Vám v ďalšom používaní Digitálneho plnenia, najmä, obmedzením prístupu k Digitálnemu plneniu alebo zrušením Vášho užívateľského účtu. Ak je predmetom Zmluvy, od ktorej odstupujete poskytovanie služby, ste povinný Nám uhradiť Cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ak ste pred poskytnutím plnenia udelili výslovný súhlas so začatím poskytovania služby.

8.8. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní.

8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy ak nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za produkt, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

8.10. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.

  1. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ

9.1. Ako Spotrebiteľ ste oprávnený podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: marek@pangrafik.sk

9.2. O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

9.3. Orgánom dozoru je najmä Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj Pekárska 23, 917 01 Trnava 1 Odbor výkonu dohľadu tt@soi.sk tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21

9.4. Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojný s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

10.2. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový produkt, zmena však nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslanie informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzatvorenej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.

10.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy písomne odstúpiť.

10.4. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

10.6. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 2 písm. I) Zákona o ochrane spotrebiteľa.

10.7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 01.02.2025.